Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 22 oktober 2012 18:37

Jag glömde i natt att jag har en trappa att gå upp på till mattes säng, hihi så jag väckte henne 03.20 och ville upp!

Låg och sov där sen i två timmar för att väcka matte igen när jag ville ner, hihi!

Matte var lite trött när klockan sen ringde, undrar varför!


Fick åka bil till syrran och det var kul för jag hade planerat att släppa ut Peggy ur garaget men hon var inte där, suck.

Syrran blev glad när jag kom men jag hälsade bara snabbt på henne för att springa in till mattefar som satt i köket och hälsa för att sen rusa in till mattemor som fortfarande låg, jag ville upp i sängen för att hälsa och bädda lite.


På eftermiddagen satte sig matteföräldrarna i TV-rummet och tittade på en DVD och jag och Affi la oss i vars en hörna i soffan och sov men när hon sovit klart tyckte hon att även jag hade gjort det och ville ha ner mig på golvet.

Tyckte att det var lika bra att hoppa ner innan hon drog ner mig, hihi!

Drog mig gjorde hon ändå men det var på galvet och där är inte så mycket motstånd och sen klade hon mig över hela kroppen men sina tänder, det är mysigt det där sista.


Matte kompade i 45 minuter så hon kom innan hon skulle men det gör ingenting alls.

Hon åt soppa hos matteföräldrarna innan vi gick hem, det blev så mycket soppa igår så matte tog med den till matteföräldrarna och bjöd dom plus att hon åt den på jobbet också.


Hemma nu sen ett tag, matte har städat i sitt "plastskåp", där hon har en del plast byttor och annat för när hon skulle ta en skål i morde kom halva skåps innehållet ut - vilket dönande det blev, hihi.

Jag har ätit, inte en hel portion men det gör jag sällan men mätt blev jag!

Nu ska vi nog snart vila lite framför TV:n, hoppas det i alla fall!

 

Blid från 2009!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards