Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Aamor & Tina - 6 mars 2010 22:00

Jag har fått ett Grattis på 1,5 års dagen kort av Wille. Tack så mycket det är jättefint.

 

Gulligt eller hur! 

Av Aamor & Tina - 6 mars 2010 15:07

Affi blev glad när hon fick ett paket idag och vi kunde faktiskt leka ihop för vi drog i varsin ända på korvarna. Det var kul!


Jag, Affi, matte och mattefar gick en runda vid middagstid och när matte skulle slänga våra nr 2 påsar tog mattefar över mitt koppel och matte försvann helt bakom en snöhög! Hjälp, var blev hon av? Var ska hon nu?

Då dök hon skrattandes upp på andra sidan och jag drog en lättad suck, hon kom tillbaka! Och så klättrade jag på mattes ben för att hälsa henne välkommen tillbaka men se det fick jag inte göra, för Affi, hon fällde mig direkt till marken för att sen själv klättra på MIN matte!


Min syrra är tuff, hon sparkas - inte på mig men på andra hanhundar som vill lukta henne i baken. Hon gör en snabb vändning och kickar till dom under hakan med bakbenen, hihihi!

Dom fattar inte vad som händer för hon är så otroligt snabb!


Nu ska matte och jag vila oss lite!

Av Aamor & Tina - 6 mars 2010 08:57

Tänk att jag är 1,5 år idag! Matte är inte en enda dag äldre än när hon hämtade mig, enligt henne själv.

Samtidigt medger hon att hon känner sig stenålder gammal idag med sin förkylning.

Hon var uppe i morse mellan 4.30-6.00 och hostade. Somnade igen men vaknade av att det piper och väser i luftrören.

Det är faktiskt synd om henne.

Jag väckte henne sen vid 8 så hon inte sover för länge.


Varit ute på min morgonrunda och inget spännande hände, såg en hund på avstånd men det var allt.

Solen lyser och vädret är vackert och kallt.

Får se vad dagen ska erbjuda men vi ska bort till Affi och lämna hennes paket för hon fick också ett av "Tanterna på Malmgatan".

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards