Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Aamor & Tina - 10 mars 2010 21:42

Vilade mig ett bra tag när jag kom hem, maten brydde jag mig inte om för jag hade fått några köttbullar hos matteföräldrarna innan.


Det blev en långrunda nu ikväll och så gick jag fatt en kompis!

Rex, som han heter, såg mig långt innan jag upptäckte honom och han stod helt still och vägrade gå vidare.

Vi hälsade och småbusade lite när jag kom fram till honom. Han är en rolig kompis.


Tyvärr blev mina vita fina tassar helt svarta när vi var ute så matte ställde mig i duschen för att tvätta av dom, ganska så skönt så slipper jag få i mig allt det där skitiga!

Men.....jag hamnade på trimbordet och blev borstad. Matte för just nu en kamp mot mina tovor, dels bildas det mer tovor när jag stutsar i snö och sen har jag mycket ull som tovar sig just nu.

Jag tror faktiskt att matte kommer ut på andra sidan som segrare för det har blivit mindre allt eftersom.


Ska snart lägga mig och sova gott!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 10 mars 2010 17:52

I morse när jag gick iväg så var både Misen och Peggy ute och sprang men ingen av dom hade tid att kela med mig!

Enligt matte hade inte jag heller tid att stanna där men vi tittade på dom ett tag när de lekte.

Affi satt som vanligt och väntade på mig och var bussugen så direkt på morgonen, själv vill jag gärna ta det lite lugnare.

Vi har suttit och legat mycket i fönsterkarmen idag, vi skiftas om för ibland vill vi kela lite med människorna.

  

Inget nytt kort men samma stuk!


När matte kom så tog hon inte av sig utan både Affi och jag fick vårt koppel på och så gick vi ut i garaget.

Yeah, en roadtrip! Det ska bli kul. Vi skulle bara vänta på mattefar.

Först var vi uppe och tankade bilen för min matte ska låna den i helgen när hon och tre kolleger ska köra till Ullared, vår bil är för liten.

Hade tänkt köra den i tvätten men kön var för lång.

Sen bar det ner till stan igen och matte stannade så vi kunde gå av och jag trodde vi skulle till Morrhoppan men vi gick åt andra hållet men ändå så hamnade vi på Morrhoppan!!!! Matte sa att de flyttat affären sen jag var där sist, jaha!

Vi fick våra klor klippta för det var ett tag sen nu men de var faktiskt inte så långa ändå.

Mattefar skulle in på apoteket för min matte har nog smittat dom med lite bassilusker!

Sen åkte vi hem, åh vad det är kul att åka bil och titta på alla människor och djur när man sitter kvar i bilen men matte!


Nu tror matte att jag ska äta min kvällsmat men jag får se om jag känner för det sen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards