Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Aamor & Tina - 13 mars 2010 19:24

Fy vad trött jag var när klockan ringde 04.15 Rena tortyren att behöva gå upp så tidigt ju men matte hoppade upp ur sängen så då var jag också tvungen att gå upp för att hålla koll på henne. Hon sa att jag kunde ligga kvar ett tag till men jag somnade på toan när hon duschade och donade där.

Fy vad plågsamt det var!

04.50 gick vi till matteföräldrarna för jag skulle vara där och när jag såg att matte inte tog av sig skorna satte jag mig vid ytterdörren för hon ska inte tro att hon bara ska smita iväg osedd.

Blev lite ledsen men det gick bra.

Strax efter körde matte och hennes tre kolleger iväg och 7.30 ringde hon och sa att de var framme.

Lite lagom med folk idag så de kunde handla i lugn och ro.

Blev så klart en del saker till oss.

Matteföräldrarna hade skickat med en lista så halva summan var deras, nästan.


Matte var hemma igen strax efter 17 och gissa hur glad jag blev när hon kom in och hämtade mig så jag fick hälsa på Sara, Cilla och Irene.


Jag fick faktiskt sova i matteföräldrarnas säng idag för Affi, snällt va?

Matte har ju tyvärr smittat ner dom så de är lite krassliga så de kröp ner i sängen på förmiddagen och så gjorde även vi. Gottigt!


Jag har hittat en ny sovplats hos Affi, en karmstol som står i hallen och på den hänger en handduk som vi hundar blir torkade på. Där hoppade jag upp och bäddade till så jag fick handduken som kudde, riktigt skönt! Sov där i över en timme för man blir ju trött när matte är uppe så tidigt och plågar sin stackars hund!

Nu ska vi kolla på melodifestivalen, så långt vi nu orkar.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards