Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Aamor & Tina - 30 mars 2010 19:57

Jag var ute på en långrunda vid 18.30 Då mötte jag en riktig snygging, en laberador tik som ville busa lite men framför allt fick jag många nospussar!

Lycka!!!!!

Jag behövde sen gå ut igen klockan 19.30 för 2:an trängde på och då måste man ju.

Såg inte en enda hund eller katt då.


Nu ska vi slappa så........


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 30 mars 2010 17:18

Affi och jag har busat lite mindre i dag än vad vi gjorde igår. Hon försökte få igång mig flera gånger men jag kände inte för det just då!

Vi blev utestängda, till vårt förtret! Mattefar städade och vi ville så klart hjälpa till men han stängde in sig där han höll på och det gillade vi så klart inte.

Vi vill ju kunna se båda två.

Mattemor satt i köket och rullade köttbullar som vi ska ha i påsk och henne ville vi ju inte lämna fall i fall nått hamnade på golvet!

Dålig stil när de ser till att vi inte kan vara med på allt!


Matte hade varit och handlat innan hon kom och hämtade mig så jag fick vänta ett litet tag längre men det var helt okej!

Hon håller på att göra mat nu och det luktar himelskt men jag slår vad om att det är sånt som jag inte kan/får äta. Kanske lite.


I morse var det fruset men senare under dagen har det blivit varmare och varmare men tyvärr blåser det så riktigt skönt är det inte.

Speciellt inte när vinden komme bakifrån och gör mittbena i häcken!

Nu ska matte äta så det gäller att vara med då.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards