Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Aamor & Tina - 28 mars 2010 16:38

Vi gick bort till Affi vid middagstid och hon satt i fönsterkarmen och väntade på mig. När hon väl ser att det är jag och att jag är på väg in gäller det att hennes matte är beredd att ta henne för hon rusar rakt ut. Hon ska hinna möta mig i dörren och ge mig ett litet tjyvnyp direkt!

Hon är lite småjobbig iband men jag gillar henne skarpt ändå!


Vi lekte lite med hennes leksaker och matte fick middag, jag ville inte ha något.

Så fort matte och jag kom hem for hon igång och började städa, i alla fall åkte dammsugaren fram och toan fick sig en omgång, jag satt bara och tittade på henne med stora ögon och undrade vad som hänt!

Vilka ideér, en söndag, fast hon blev fort färdig så nu kan vi ta det lugnt om hon inte får för sig nått annat!


Då har snart denna helgen försvunnit men vad som är skönt är att det blir 4 dagars ledigt nästa helg!

Av Aamor & Tina - 28 mars 2010 10:07

Jag vaknade och kände att klockan var mycket så jag väckte matte med att "jag sov länge", lilla gubben svarade hon, klockan är egentligen inte mer än 7.50 och då brukar du gå upp.

Vilket som så gick vi upp och innan jag gick ut fick jag mina örondroppar och jag protesterade inget alls idag.

Kanske för att jag var nödig nr 2! Jag åt en del igår ju, först en halv portion torrfoder, ett halvt kycklinglår (syrran fick andra halvan) och sen på kvällen 3/4 av mitt torrfoder. Mycket för att vara jag.


Vi gick en ganska lång runda och jag var tvungen att stanna och lyssna på fåglar då och då. Vi hörde en som lät konstigt men matte sa att det var en Näcktergal, konstigt läte på den!


När vi kom hem blev jag friserad och sen gick jag och la mig på mitt fårskinn.

  

Vi har lite småblåsigt idag men solen försöker titta fram, vi får hålla tassarna!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards