Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Aamor & Tina - 29 mars 2010 20:38

Matte hade svårt att somna igår kväll så hon har störat sig fram till 02 i natt!

Hon gjorde misstaget att slumra i 20 minuter på soffan, sen var det kört.

Nu störde hon inte mig speciellt mycket men lite, när hon rännde upp, tände lampan mm.

Så jag var allt lite småtrött idag men så är det måndag och sommartid!


I vilket fall som helst har det varit fullt ös hela dagen hos syrran! Vi tog nog en tupplur på 1 timme men sen var vi igång igen.

Vi har också varit med och handlat, ja inte inne i affären men vi passade bilen tillsammans med mattemor.

Var lite jobbigt när mattefar gick in för jag tappade honom ur mitt synfält.

Vi har till och med busat så mycket att jag glömde bort att gå ut till dörren när matte skulle komma! Illa, va?


Har sovit fram till 20 och när jag vaknade ville jag gå ut en runda.

Var ju tvungen att kolla in mina kompisar, katterna Peggy & Misen.

Det var bara Peggy ute nu ikväll men igår kväll kelade jag jättemycket med Misen, han ville till och med följa med oss in fast har bor i huset mitt emot!


Nu ska matte kolla TV och jag ska vila lite till fall hon ska störa sig inatt också!


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards