Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Aamor & Tina - 31 mars 2010 20:55

Jag och matte var på en långrunda och när vi kom tillbaka satt katten Peggy och väntade, kanske inte just på mig men hon satt här ute.

Hon kelade med matte ganska mycket och nosade på mig några gånger och gav mig två kel!


När vi kom in var det dags med örondroppar och dagens frisering. Blev urtjusig så klart, hihi!

Matte säger nu att det är bara en vecka kvar med droppar. Vadå kvar, det är ju lika länge som jag redan plågats! Fast det är ju inte så jobbigt att ta dom nu för jag överlever ju det!


Var ute på min kvällsrunda nu och jag såg Misen men han bara tittade på oss och så gick han åt andra hållet!?!?

Jag tror han är sur för att han inte fick följa med oss in den ena kvällen.

Ville fråga honom "Är du sur?" men han hade inte tid. Matte sa att han lekte med några andra kompisar, trist!


En arbetsdag till sen är vi lediga i 4 dagar, yeah!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 31 mars 2010 17:34

Matte påstår att det finns ingen (nästan omöjligt i alla fall) som är så nyfiken som jag och min syster!

Vadå? Man måste vara alert så man inte missar något!

Om det sen är en bil som kommer körande, en person som kommer gående med en kasse, vanlig cyklist, barnvagn, påse som ligger på gräsmattan mm, det gäller att ha koll och insupa allt, man lär sig en massa också!

Sen att matte inte har tålaod alltid att stå still på samma ställe för att jag ska lära mig saker är ju hennes problem. Eller hur?


En vanlig dag med massor av bus med syrran, vi kan även konsten att hålla igång matteföräldrarna för så fort de slöar till vill vi något!

Matte var lite sen idag men det gjorde inget för allt annat försvinner när hon kommer, då dansar jag på bakbenen och samtidigt som jag vill ge henne en puss så måste jag hämta någon sak att ge henne, svårt man blir lite kluven där!


Regnat lite till och från hos oss idag men just nu skiner solen så det är frågan om vi inte skulle gå ut en sväng nu snart.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards