Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Aamor & Tina - 8 mars 2010 18:00

Idag har jag jobbat, slitigt och hårt har det minsann varit!

Började dagen med en bit obligatorisk gottebit när jag kom till Affi, var inne och gav mattemor en morgonpuss och sen körde jag hennes rullator.

Det sista var kanske inte så populärt för hon hade svårt att nå den när hon skulle upp! Men det är kul att köra sån tycker jag men matte som gjorde det för snart 8 år sen tyckte inte om det. Hon fick lånat en sån innan hon blev opererad för sitt diskbråck för att överhuvudtaget kunna ta sig ur sängen.

Blev en liten omväg.....


Sen har jag busat med syrran, varit ute, busat mer.

Matteföräldrarna fick dubbelt besök och då måste man ju hälsa och vara med för nu kom både mattes moster och mattes faster och farbror dit och vi är ju så glada i dom.


När sen klockan blev 15.20 gich jag till ytterdörren för att invänta mattes hemkomst men hon jobbade länge idag och jom inte förrän ca 16.15

Förstår ni vilken tuff dag jag haft?

Jag har haft det superbra faktiskt fast matte inte varit hos mig.


I morse var jag ganska så trött för matte hostade nog i 2 timmar innan hon somnade och sen lite då och då under natten.

Hoppas det blir bättre i kväll/natt.


Vildsvinskalopps var jättegott, lite annat än kalopps på nöt men helt annat än en fläskköttsgryta.

  


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards