Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Aamor & Tina - 18 mars 2010 17:51

Jisses, så trött jag var i morse när klockan ringde, matte låg kvar i 10 minuter och jag passade på att bli i min säng.

Till sist gick hon upp och då måste jag ju följa med, enligt mig själv alltså för egentligen måste jag inte.

Jag sov på toaletten och i köket för hon kan ju inte vara på ett ställe på morgonen utan ränner fram och tillbaka.

Hon hade presic lugnat ner sig och jag somnat när det var dags att gå till Affi.


Där blev det inte mycket lugnare utan Affi skulle som vanligt dra igång bus på direkten men jag ville inte just då.

Senare fick hon igång mig och så busade vi till 10.30, då hade vi hållt på i 2,5-3 timmar. Det var fullt ös och vi sprang runt i hela hust! 

När vi var klara med det slockanade vi och sov en bra stund.


Matte kom tidigt och hämtade mig för hon hade inga ärenden idag, yeah.

Vi var hemma strax efter 16 och då åt jag min mat, åt ingen igår, sen har jag kelat med matte och sovit men nu vaknade jag ett tag.


I morgon är det fredag, inte för att jag tror någon missat det men det är så skönt!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards