Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Aamor & Tina - 16 mars 2010 20:49

Tog en ordentlig vila när jag kom hem. Det kändes skönt.

Matte fixade mat till oss men jag ville inget ha just då utan åt lite senare.

Vid 19-tiden ville jag gå på min kvällsrunda så det gjorde vi.

Jag älskar att gå på is och fick syn på en ordentlig isplätt men snacka om besvikelse när isen brast och jag plaskade runt i vatten istället.

Nu var där inte så djupt men mina tår blev blöta så jag kom snabbt därifrån!


Tyckte att det var lite småtrist för jag mötte inte en enda hund eller katt när jag var ute, det enda jag såg var en man med en barnvagn som jag ville undersöka men fick inte för matte, taskigt!


Har blivit friserad för jag såg nästan inget, tyckte matte. Jag tyckte att jag såg tillräckligt men nu ser jag mer!


Natti Natt....         

Av Aamor & Tina - 16 mars 2010 17:23

Direkt på morgonen när jag kom till Affi ville hon busa men jag bara tittade på henne!

Hon la sig i bus ställningen, hoppade på mig och nafsade mig i öron och på bringan och sen stack hon! Jag orkade inte så tidigt.

Då hämtade hon en liten tygdocka som vi brukar leka men, den tog hon och slog mig över nosen med - så orehört fräckt gjort men jag ville inte busa för det så hon gav upp. Tack och lov!

Vi har ju hela dagen på oss att busa så varför starta så tidigt?


Nu har dagen varit rätt så lugn men lite bus har vi så klart gjort.

Idag ville jag följa med mattefar ut på eftermiddagen.


Det var -5 i morse men senare på dagen har solen varit framme.

Hemma nu och matte ska snart fixa lite mat till oss och sen ska vi slappa hela kvällen har jag bestämt!

  

Bild på mig från i somras, matte säger att jag se helvild ut på den!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards