Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Kvällsrunda!

Av Aamor & Tina - 16 mars 2010 20:49

Tog en ordentlig vila när jag kom hem. Det kändes skönt.

Matte fixade mat till oss men jag ville inget ha just då utan åt lite senare.

Vid 19-tiden ville jag gå på min kvällsrunda så det gjorde vi.

Jag älskar att gå på is och fick syn på en ordentlig isplätt men snacka om besvikelse när isen brast och jag plaskade runt i vatten istället.

Nu var där inte så djupt men mina tår blev blöta så jag kom snabbt därifrån!


Tyckte att det var lite småtrist för jag mötte inte en enda hund eller katt när jag var ute, det enda jag såg var en man med en barnvagn som jag ville undersöka men fick inte för matte, taskigt!


Har blivit friserad för jag såg nästan inget, tyckte matte. Jag tyckte att jag såg tillräckligt men nu ser jag mer!


Natti Natt....         

 
 
Edith

Edith

17 mars 2010 07:01

Hoppas att du inte blev alltför kall när isen brast. Idag ska jag också bli friserad runt huvudet. Hoppas jag får behålla lite päls. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Illerson

Illerson

17 mars 2010 09:11

Friserad har du inte varit ute och läst på vår sida, den där assisten ansåg att inga hundar ska ryckas eller friseras när det är kallt men du kanske fått vår där nere.

Du jag har oxå gjort såna där tabbar med tunn is, inge djupt vatten men ack så blöta tassar, så nu går jag omvägar om det finns små isplättar.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards